Du förstår inte hur mycket du betyder för mig.

Igår hade jag bästa dagen med min bebis! Först var vi hos hans morbror och åt och va en stund där. Sen tog vi tåget tillsammans hem till honom och ha, tåget stannade :D höhöh, coolt..
När vi äntligen kom hem till honom så visste vi först inte vad vi skulle göra men sen bestämde vi oss för att baka bullar :) Vi hade mjölkrig under tiden vi bakade (Y) Det började med att jag doppa mina händer i mjöl och sen attackerade honom eheheh. Fast jag tänkte inte på att jag skulle bli drabbad också.. blev helt vit överallt :O God damnit -.- Skita kul endåå :DD
Tyvärr så vart inte bullarna så goda när de var klara, smakade lite deg. Men men, shit happends ;)
Jag kände mig helt slut efter så vi gick upp och la oss i hans säng och vilade resten av tiden. Myysigt.♥

Daniel, jag kommer aldrig, verkligen aldrig sluta älska dig. Jag kommer alltid finnas hos dig !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0