Plugg Dag

Hatar sånna här dagar då man inte har något att göra än att plugga !
Har suttit framför datorn hela dan och skrivit klart en hemkunskap sak som skulle lämnats in för ett tag sedan. Sen nu pluggar jag spanska tills imorgon. Vi ska prata inför klassen om ett land i sydamerika, jag valde Bolivia såklart ;) Men jag vill verkligen inte prata spanska inför andra.. Kan inte prata så jätte bra, men förstår ju allt men aaa. Jag får väll bita ihop imorgon -.-

Btw, idag är det ju Morsdag ! Och jag är en sån snäll dotter..har inte gjort något alls tills mamma :o  Men att man inte köper saker betyder inte att man bryr sig mindre :) Hon vill ändå inte ha något, allt hon säger är att den bästa presenten vore ifall jag pluggade klart allting idag och var på bra humör hela dagen och ja.. Haha så därför pluggar jag för en gångs skull nu dårå :d nej men, jag har faktiskt skött skolan på sistone.
Men nu måste forsätta plugga så Chao ! :*
 
 osminkad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0