Kan Inte Motstå Dig

Idag oj, nej igår blir det nu ju, då var man med Daniel och det är verkligen roligt hur vi inte kan motstå varandra. Dagen bestod av en maassvis pussar, inget jag har emot dårå ! Svårt att sluta när han är så underbar.

Idag..igår då, vakna jag vid 12 ungerfär och då steg jag upp och började sortera mina kläder från resväskan eftersom jag inte hade gjort det. Sen efter städa jag hela mitt rum och precis när jag skulle ta en dusch kom Daniel. Han fick vänta ett tag på mig för jag tar alltid tid på mig i duschen. :) Stackarn, när jag kom in låg han i min säng uttråkad och såg smått sur ut. Det visade sig att han inte hörde att jag sa att jag skulle duscha så han låg och vänta på att jag skulle strax komma, men det tog nästan en timme..whoopsi. Men iallafall, vi låg och myste lite innan vi drog till honom .
På vägen till honom hämtade vi hans lillebror på dagis. Han börja springa iväg då han såg mig såklart haha! Shiiit, jasmine kommer spriing, måste han ha tänkt eller nått ;) Nej men hans lillebror är allt rolig. Hos Daniel åt vi först Pizza och sen resten av dagen låg vi bara och myste.

Btw, på Söndag har vi varit tillsammans i 8 månader :) Älskar dig din mupp ♥


Kommentarer
Postat av: Daniel

Amor :) Ja den dagen hade vi mysit och aaa ;)

Jag älskar dig med din mupp <3

Snart 8 månader <3!!

2011-08-03 @ 23:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0