Jag är kvar !

Heeejsan nu på sommarlovet har jag inte bloggat alls för att det är ju a, sommarlov :) Men jo, jag är kvar i bloggen och det är fortfarande min blogg också.

Jag har varit bortrest i U.S.A i två veckor och jag måste bara säga..världens BÄSTA resa !
Varit med om så mycket och umgåtts med den underbara familjen i Miami och den nya familjen i Utah !♥
Höhöh, jag har sett en krokodil utanför huset jag sov i som var 3 meter lång :D Jag var typ den enda som vart as glad när jag såg den simma in i viken, medans de som bodde där va chockade för att de hade aldrig någonsin sett en krokodil här, speciellt en som var 3 hela meter lång. Det var ju inte speciellt kul för dem eftersom krodilen simmade in vid båtarna och där man brukar bada ha. Aja, det här var i Miami iallafall :)

I Utah har jag åkt fyrhjuling för första gången !! Skiita kul :D Men a, det första jag gjorde var ju att kracha..typiskt mig ;) Men men, sedan så åkte jag i en bana med hopp och sådant. Gissa hur ren man var efter haha :o 
Sen har jag gått på Harry Potter Premiären klockan 3 på natten (y) Dock var filmen sådär.
Mandaline (kompis) frågade ifall jag ville hänga med henne och hennes vänner till Premiären så vi åkte först till hennes vän Anakah som är en utav hennes bästavänner. Vi skulle sova hos henne där dårå. När vi kom dit träffade jag också Trevor som var Anakahs kompis som skulle också hänga med på filmen. :)
Vi drog vid 2 till bion och kom hem vid 5 och vi var såklart helt slut då så jag och Mandaline gick direkt till Anakahs säng och somna direkt. Trevor och Anakah satt och spela xbox istället till klockan 7 och sen sov dom. Haha att dom orkade :)

Men ja som sagt, jag har gjort mycket under resan ;) Och det känns awesome att vara hemma i Sverige nu !

 Moster :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0