Hemma från en mysig kväll

Kom hem för en liten stund sen från Fredrik, hade jätte mysigt med alla !
När jag kom dit mötte fredrik mig vid busshållplatsen på roller blades ha :D Och när vi kom till honom satt alla och åt och va flummiga. Alla var blöta för att dom hade badat innna ganska mycket och hade tänkt att bada efter maten igen :P Efter vi ätit klart så tvingade fredrik mig att byta om för att bada men jag orkade verkligen inte bada för att jag var fortfarande på depp humör så satt och pratade med Anton som inte heller badade. Efter ett tag kom axl och som vanligt ska han hålla på vara jobbig med min Ipod -.-

När alla hade badat klart gick vi in och satte oss i soffan och diskuterade vilken film vi ville se. Till slut blev det green hornet eller vad den hette. SKIT dålig !!! Sämsta filmen jag sätt på länge. Det tog inte så lång tid innan många tröttnade och gick ut och gjorde saker medans axl, david, anton & jag stanna kvar och kolla på filmen. Efter att filmen äntligen var slut satt vi och prata lite och höll på. Tiden gick rätt snabbt faktiskt :o När vi skulle hem så fick jag skjuts utav Elins mamma. Och nu sitter jag och försöker få en viss person att ringa mig eftersom han sa att han skulle. Verkar inte bry sig.

Lägger in bilder från idag imorgon för att jag orkar inte hämta min Ipod nu :*

Godnatt muppar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0