Fyra månader kvar :)

I måndags var ju den 7:e och då var jag med världens bästa kille såklart, åtta månader nu :) Vi hade tänkt att dra till stan o går runt och sedan äta men det blev dåligt väder så vi bestämde oss för att dra till centrum istället och laga mat tillsammans hemma. Älskar att laga mat con mi amorsiito ♥ Maten vart awesome likaså kvällen!

Senare vid tolv på natten kom Daniel till miig. Han brukar smyga ut på kvällarna till mig och då brukar vi ligga uppe på mitt berg och kolla upp mot stjärnorna. Finns inget bättre än det ;) Vi brukar ligga och prata hur länge som helst. Daniel är en av de personerna som känner mig bäst, kan berätta allt till honom :) Plus att jag kan vara hur knäpp som helst med honom :D Jag är lite udda, tro mig höhöh.

Längtar tills vintern, udda ha ? Förra vintern var både den värsta och bästa. Det dåliga tänker jag inte ta upp för det är något som börjar försvinna, hoppas jag iallafall .. Det bra var att det var då jag lärde känna Daniel ! Han som senare skulle betyda så mycket för mig. Ångrar inte att jag skickade det där smset den 27 november ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0