Fredagss

La nu in bilderna på datorn från fredagen då jag var med Celina, David & Dami :) Lite seegt. Hade skit kul med dom iallafall !
När jag träffa Dami och David så pratade jag non stop som jag brukar göra ( pratar liite för mycket ha ) Hemma hos mig så gjorde vi inte så mycket först, Dami pratade med min mamma och jag o David va i mitt rum och jag prata fortfarande .. :D Efter tag så kom selle och då gick vi ner och spelade xbox ett tag. Awesome :D Älskar köra med vänner (y)

Vi drog till heron vid 19.06 ( tror jag ha ) och när vi satt på bussen insåg jag att vi åkt för tidigt och skulle få va i heron två timmar innan filmen började. haha, fail ! Framme vid heron så gick vi och käkade direkt o flummade som fan vid matbordet :) Btw, Celina trodde jag var en man -.- Hon såg en man med långt hår ( och tjock ?!) gå förbi när vi var på väg upp och hon ba, shit jassi ! trodde det var du ! TACK JAG SER UT SOM EN HÅRIG TJOCK MAN :D (Y) 
Efter att vi ätit och flummat gick vi ut och träffade Axl (som dissade mig ?!?!?) Såg lite konstigt ut kanske att jag krama honom utan att släppa honom ha.. men hade saknat honom ju :) Jaja, resten av tiden så satt vi utanför heron och pratade o sånt. David behövde åka hem precis innan filmen börja, stackare :P Sen a, vi andra såg filmen, åkte hem, selle sov hos mig.
 




Kommentarer
Postat av: celina

HAHAHAHA !! Ne men det såg ut som du från sidan gulle plutt ;) hahaha! Men du kan väll erkänna att han var ju bara för snygg... ;)

2011-08-17 @ 17:08:40
URL: http://celinaakerblom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0