Dead Block

Heeelloo, glad tjej var jag idag då jag fick träffa mina kära vänner Emelie & Rumeysa !<3 Saknat er otroligt mycket.!
Eftersom jag var en Happii Jasmine då satt jag och prata non stop ett tag, höhö sorry ♥ Men vi hade ruuligt idag. Gissa vad vi gjorde ? Jo vi satt och geeka Dead Block (xbox spel för dom som inte vet) Måste bara säga att vi är awesome ;) Emelie liten kort tjöckis, Rumeysa krullo girl & jag byggare bob (y) Vi klara minst ut 4-5 banor, vilket var faktiskt liite svåra. Speciellt för mig när båda dog och jag fick rädda dom fastän det var fullt med zombies :o Haha det var så mycket roligare att köra med dom än med brorsan och hans kompis :') Älskar er tjejer ♥

Imorgon hade vi tänkt att kanske gå på bio, fast alla fyra tillsammans dårå !
Celina kunde inte idag för att hon skulle på tjejmiddag. Men imorgon så :)

Aja hare gött ska sova !

  Ni alla betyder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0